Täyskuidun asiakaspalvelu toimii myös chatissa ja Messengerissä

Asiakaspalvelijamme ovat apunasi ja vastaavat kysymyksiisi live-chatin kautta arkisin klo 9-16. Chatiin pääset nettisivujemme www.tayskuitu.fi kautta. Nettisivujen oikeassa alanurkassa on tummansininen puhekuplaa kuvaava ikoni, jota painamalla pääset liittymään reaaliaikaiseen, kahdenkeskiseen keskusteluun asiakaspalvelijoidemme kanssa.

Chat-asiakaspalvelun ulkopuolisina aikoina chatiin jätetyt viestit ohjautuvat asiakaspalvelun sähköpostiin.

Chatin lisäksi asiakaspalvelulle osoitettuja kysymyksiä voi esittää myös Täyskuitu-alueidemme Facebook Messenger-viestipalveluiden kautta. Asiantuntijamme palvelevat Messengerissä arkisin klo 10-16.

Löydät paikalliset Facebook-sivumme täältä: